Thursday, November 6, 2014

Memilih breastpump TERBAIK!

Bismillahirrahmanirrahim...

Salam sayang to all mummy to be, mummies n rakan seperjuangan. Moga kalian sentiasa di bawah lindungan serta rahmatNya.... :)

Ok, post pada kali ini ialah saya ingin memberi panduan bagaimana anda memilih breastpump terbaik buat anda. Memandangkan ada mummy yang bertanya, so di sini saya ingin kongsikan tipsnya. Secara ringkasnya anda boleh mengambil kira perkara asas berikut:


  1. Pam yang tidak menyakitkan dan selesa.
  2. Pam yang portable dan mudah di bawa ke mana2.
  3. Tidak terlalu berat.
  4. Pakej yang berbaloi.
  5. Tahan lasak.
  6. Jimat masa.
  7. Spare part yang murah dan mudah dicari ganti.
  8. Perkhidmatan servis jika rosak serta mudah untuk didapati.


Jika anda mempunyai duit serta bajet yang lebih, pasti tidak mempunyai masalah untuk memilih mana yang terbaik tanpa mengambil kira jumlah harganya. Tetapi untuk mummy seperti saya (yang pendapatan agak sederhana) banyak juga perkara yang perlu diambil kira. Siannn kann... Hee...:)

Ok, disenaraikan juga antara pakej pam yang pada pandangan saya agak murah dan berbaloi untuk anda miliki. Jemput tengok ya! (Penat i buat analisa untuk u olllsss tau....Demi memudahkan urusan u ollss..It's ok guys...) :D

Tadddaa...





Nak tengok pilihan lain, sila ke link: https://www.facebook.com/qashrinaboutique  atau boleh juga whatsapp/ sms/ call 0173318548.

Kalau u olls perasan, kebanyakan pakej breastpump di atas hampir complete dengan cooler bag, ice pack n storage bags. So, buatlah pilihan terbaik. Untuk makluman u olls juga, pakej di atas antara yang terlaris n terhangat di pasaran sekarang. So, cepat dapatkan review tentangnya...N pilih mana2 pakej yang telah buat u olls jatuh cinta okeh!... Insyaallah...banyak gak jimatnya tu...

Okey u olls, sekian untuk kali ini. Moga bermanfaat. Jumpa lagi! :D

~Menyusu itu indah~

Salam sayang,

atia




No comments:

Post a Comment

Thank you for your comments! :)